Tuesday, December 14, 2010

Hanya Allah Yang Mengetahui...

Tidak faham apa yang cuba diperkatakan oleh Saiful Bahari (Ustaz) iaitu Timbalan Pesuruhjaya PAS Terengganu dalam entri melalui blognya bertajuk ' 2 Jam, what you talking roundabout,,,?" seperti tertera di bawah.

Apa maksud dua jam itu lama?

Melalui entrinya Saiful menyindir: “2 jam? Lama woo.. bincang pe??? “what you talking roundabout..? me no speak english..” Sambil makan dan berbincang – lama ke?

Keduanya, apakah Saiful berpendapat Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said bercakap dengan Yusof Islam dalam bahasa Melayu?

Tiada siapa dapat meneka apa yang cuba diperkatakan oleh Saiful tetapi dalam perbincangan dan perbualan Ahmad Said dan Yusof, ia bukan sahaja membabitkan mereka berdua kerana di meja itu juga ada Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Mazlan Ngan dan Pegawai Kewangan Negeri, Datuk Razak Ismail.

Selain itu isteri Yusof dan isteri Ahmad Said, Toh Puan Seri Nurliza Mahmud juga faham apa yang diperkatakan oleh Ahmad Said dan Yusof.

Terpulanglah kepada Allah untuk menilai hambanya yang bernama Saiful ini sama ada dia berniat baik atau jahat dalam ulasannya mengenai perbualan dan perbincangan Ahmad Said dan Yusof ini

Hanya Allah yang mengetahui niat Saiful mengulas sebegini!

No comments:

Post a Comment