Sunday, October 11, 2009

Bank Islam janji khidmat terbaik

Bank Islam Malaysia Berhad sentiasa berusaha meningkatkan perkhidmatan bagi memastikan pelanggan di seluruh negara mendapat manfaat dan insentif dalam jangka masa panjang.

Pengurus Besar Perbankan Pengguna Bank Islam Malaysia Berhad, Khairul Kamarudin berkata, pihaknya akan terus menyediakan kemudahan sepatutnya kepada pelanggan agar dapat mengekalkan kepercayaan mereka untuk terus memilih Bank Islam.

“Kita akan perbaiki kelemahan yang ada dari semasa ke semasa supaya pelanggan berpuas hati dan meningkatkan tahap keyakinan mereka terhadap perkhidmatan yang disediakan ini.

“Malah maklum balas diterima pelanggan pula, mereka rata-ratanya menyokong dan berharap supaya ditambah lagi cawangan Bank Islam yang sedia ada,” katanya.

Beliau berkata demikian pada Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri Bank Islam yang dihadiri lebih 500 pelanggan dari seluruh negeri ini di Anjung Bistro Primula Beach Hotel, kelmarin.

Turut hadir Yang Dipertua Majlis Penasihat Pemangku Raja (MPPR), Tengku Sri Panglima Raja Tengku Baderulzaman dan isteri, Toh Puan Sri Wan Hidayah Wan Ismail.

Sementara itu, berhubung majlis itu pula, Khairul berkata, ia penting dan sangat perlu diadakan bagi menghargai usaha kakitangan yang selama ini bertungkus-lumus dan memberi hasil kerja terbaik demi kepentingan pelanggan.

“Ini selaras dengan gesaan kerajaan agar semua sektor lebih komited dan berusaha untuk meningkatkan sistem perkhidmatan dalam memenuhi tuntutan serta keperluan pelanggan,” katanya.

No comments:

Post a Comment