Thursday, March 25, 2010

Tahniah Unit Komunikasi Negeri Terengganu...


Tahniah kepada pasukan yang menyiapkan buku “2 Tahun Merakyatkan Pentadbiran & Pembangunan’ sempena ulangtahun ke 2 Datuk Ahmad Said menjadi Menteri Besar Terengganu.

Pasukan itu yang diketuai Rosli Zakaria sebagai Pengarah Unit Komunikasi Negeri Terengganu (UKOM) yang juga Setiausaha Akhbar Menteri Besar dapat disiapkan dalam tempoh dua minggu.

Tenaga kerja yang bertungkus lumus menyiapkan kandungan dan gambar ialah Ruslan Abdul Rahman, Kamaruddin Mat Akib. Aida Abdul Rahman dan gambar-gambar disediakan oleh Zulkifli Putra.

Buku setebal 131 mula ini dicetak oleh Yayasan Islam Terengganu Sdn Bhd dan semalam sahaja sebanyak 5,000 naskhah sudah beredar.

Setiausaha Kerajaan Negeri Terengganu, Datuk Mazlan Ngah pada kata-kata aluan buku ini menegaskan, buku ini sebagai panduan dan inspirasi yang berterusan kepada penjawat awam untuk terus melaksanakan perkhidmatan dan pembangunan demi kemajuan rakyat dan negeri.

Ia akan menjadi bahan renungan dan kefahaman kepada rakyat tentang hala tuju pembangunan Terengganu kini dan akan datang.

No comments:

Post a Comment