Saturday, August 28, 2010

Ibu Dan Anak Maut, Dua Termasuk Polis Cedera Dalam Kemalangan

Dua beranak maut manakala dua lagi cedera termasuk seorang pegawai polis berpangkat Inspektor dalam kemalangan di kilometer 39 Jalan Kuala Terengganu-Bukit Besi, Ajil, malam Khamis.

Mohd Rizam Hassan, 22, dan ibunya Zaidah Tahir, 56, dari Felda Selasih, Tok Dor, Jertih, mati di tempat kejadian.

Dua yang cedera ialah Insp Hanafi Nasir, 24, yang bertugas di Ibu Pejabat Polis Daerah Setiu dan rakannya Nasran Azizan Abdullah Yahab, 20-an. Kedua-dua mereka kini dirawat di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) di sini.

Ketua Polis Daerah Hulu Terengganu Tengku Hamzah Tengku Abdullah berkata kejadian pada pukul 10.30 malam itu membabitkan kereta Proton Wira yang dipandu Mohd Hanafi yang dalam perjalanan untuk pulang bercuti di Johor dan Kereta Perodua Kelisa yang dipandu Mohd Rizam.

"Berdasarkan siasatan awal di kawasan kemalangan berselekoh itu, kami percaya sebuah daripada kereta terlibat terbabas dan memasuki laluan bertentangan menyebabkan kedua-dua kereta bertembung," katanya hari ini.

1 comment:

  1. Saya Widya Okta, saya ingin memberi keterangan kerja yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada bangsaku yang sedang mencari untuk pinjaman di Asia dan bahagian lain perkataan, kerana ekonomi yang buruk di beberapa negara. Adakah mereka sesiapa yang mencari pinjaman di antara kamu? Kemudian, anda perlu berhati-hati kerana banyak syarikat pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih tulen sekali dalam syarikat pinjaman palsu. Saya telah menjadi mangsa yang 6 kredit peminjam penipuan, saya hilang begitu banyak wang kerana saya mendapatkan pinjaman daripada syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya ditahan oleh rakyat hutang saya sendiri, sebelum i adalah pembebasan dari penjara dan seorang kawan saya yang saya menerangkan keadaan saya kemudian memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat pinjaman reliabl yang SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapat pinjaman saya Rp900,000,000 dari SANDRAOVIALOANFIRM sangat mudah dalam tempoh 24 jam yang i digunakan, Jadi saya membuat keputusan untuk berkongsi kerja yang baik dari Allah melalui SANDRAOVIALOANFIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat anda jika anda memerlukan pinjaman anda lebih baik hubungan SANDRAOVIALOANFIRM. menghubungi mereka melalui e-mel:. (Sandraovialoanfirm@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (widyaokta750@gmail.com) jika anda mendapati sukar atau mahu prosedur untuk mendapatkan pinjaman.

    ReplyDelete