Tuesday, December 28, 2010

Rebut Peluang Menang RM5,000 Dalam Pertandingan Cipta Logo PMINT

Orang ramai, khususnya di Terengganu jangan lepaskan peluang untuk menang hadiah RM5,000 dalam peraduan mencipta logo Perbadanan Memajukan Iktisad Negeri Terengganu (PMINT).

Pertandingan itu masih dibuka hingga 15 Januari ini.

Pegawai Perhubungan Awam PMINT, Wan Khairul Hakimin Wan Ahmad berkata, pertandingan mereka cipta logo baru perbadanan sempena 45 tahun usianya bertujuan menonjolkan imej baru menggantikan logo sedia ada.

''Ia bersesuaian dengan aspirasi PMINT untuk gemilang setelah 45 tahun melalui pelbagai cabaran dan perubahan," katanya semalam.

Beliau berkata, hadiah wang tunai RM5,000 serta sijil disediakan bagi logo yang dipilih manakala empat hadiah sagu hati RM500 setiap satu serta sijil turut disediakan.

''Penyertaan adalah percuma dan ia terbuka kepada semua warganegara Malaysia," katanya.

Beliau berkata, logo mestilah melambangkan dan mempamerkan imej baru PMINT selari dengan aspirasi PMINT untuk gemilang dalam era baru.

Menurut beliau, ia bersesuaian dengan peranannya sebagai agensi kerajaan yang menjadi pemacu dan penjana ekonomi negeri melalui pembangunan hartanah, perindustrian dan pelaburan terpilih demi kesejahteraan rakyat.

Wan Khairul Hakimin memberitahu, tarikh tutup pertandingan adalah pada 16 Januari depan.

Katanya, maklumat berkaitan pertandingan itu boleh didapati di laman PMINT iaitu www.pmint.gov.my.

No comments:

Post a Comment