Friday, June 24, 2011

Azizulhasni elak trauma di Shenzen

Khoo Chai Lin (kiri), Low Wee Wern, Mohd. Zaquan Adha dan Azizulhasni Awang pada majlis pelantikan mereka sebagai duta produk kesihatan, Herbalife di Kuala Lumpur, semalam.

Pelumba basikal negara Aziziulhasni Awang antara lima atlet kebangsaan yang dilantik menjadi duta Herbalife bersama bintang bola sepak kebangsaan, Mohd. Aidil Zafuan Abdul Razak dan Mohd. Zaquan Adha Abdul Razak, ratu renang, Khoo Cai Lin serta bintang muda skuasy, Low Wee Wern.

Mereka diperkenalkan secara rasmi oleh Naib Presiden dan Pengarah Urusan Herbalife Malaysia, Singapura dan Brunei, Datuk Ronie Tan di ibu negara semalam.

Kata Azizulhasni, menyedari betapa pentingnya pengambilan suplemen untuk atlet, dia tidak teragak-agak menyambar peluang sebaik ditawarkan oleh Herbalife menjadi duta produk mereka.

Pandangan yang sama turut diberikan oleh Zaquan, Cai Lin Dan Wee Wern, yang berharap pengambilan suplemen berkualiti Herbalife mampu membantu mereka meningkatkan prestasi dan bersaing di lapangan yang kompetitif.

"Buat masa ini kami mempunya lima atlet sebagai duta Herbalife tetapi dalam masa terdekat, kami mensasarkan sekurang-kurangnya melantik lapan hingga 10 atlet. Kami masih dalam proses rundingan dengan penyerang bola sepak kebangsaan Safee Sali.

"Selain membantu atlet kebangsaan yang sudah mempunyai nama, kami juga bekerjasama dengan persatuan sukan, terutama di peringkat negeri dengan menaja suplemen untuk atlet muda dari umur 12 hingga 16 tahun,'' jelas Ronie.

No comments:

Post a Comment