Monday, November 12, 2012

750 Atlet Sertai Kejohanan Renang Antara Kelab

Seramai 750 atlet menyertai Kejohanan Renang Antara Kelab ke-31 di Kompleks Akuatik Negeri, Batu Buruk selama tiga hari mulai semalam.

Setiausaha Persatuan Renang Amator Terengganu (PRAT), Yang Kong Lee berkata mereka mewakili 30 buah kelab renang dari seluruh negara.

"Jumlah penyertaan ini agak besar bagi Terengganu yang pertama kali diberi penghormatan menjadi tuan rumah kejohanan," katanya.

Kategori pertandingan ialah 18 hingga 30 tahun, 15 hingga 17 tahun , 13 hingga 14 tahun, 11 hingga 12 tahun serta 10 tahun terbuka lelaki dan perempuan. - Bernama

1 comment:

  1. Halo, saya Puan Sandra Ovia, pemberi pinjaman peribadi wang, adakah anda dalam hutang? Anda memerlukan rangsangan kewangan? pinjaman untuk menubuhkan perniagaan baru, untuk memenuhi bil anda, mengembangkan perniagaan anda pada tahun ini dan juga untuk pengubahsuaian rumah anda. Saya memberi pinjaman kepada tempatan, antarabangsa dan juga syarikat pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui E-mel: (sandraovialoanfirm@gmail.com)
    Anda dialu-alukan untuk firma pinjaman kami dan kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada kami.

    ReplyDelete