Friday, November 30, 2012

Jeremy, Hazwan Ke Pentas Akhir MMRC 2012


Pasukan Permai Hotel Match Racing yang diketuai Hazwan Hazim Dermawan dan pasukan KFC Malaysia/Koo Racing Team yang dikemudikan oleh Jeremy mengesahkan tempat ke pentas akhir Sirkit Terakhir Match-Racing Malaysia (MMRC) 2012 di Ri-Yaz Heritage Marina Resort & Spa di Pulau Duyong semalam.

Kedua-dua pasukan ini berjaya menyapu bersih ketiga-tiga pusingan yang dipertandingan pada pusingan separuh akhir yang berlansung petangsemalam.


Hazwan berjaya mengetepikan cabaran pasukan Royal Malaysian Navy Match Racing Team 2 yang diketuai Harisfabilah manakala Jeremy pula berjaya menyingkirkan pencabar terdekatnya Masyuri Rahmat dari pasukan Royal Malaysian Navy Match Racing Team 1.

Namun keputusan untuk merebut tiket ke cabaran Piala Monsun yang akan berlansung pada 3 hingga 8 Dis ini lebih memihak Jeremy berdasarkan kutipan mata yang telah dikumpul diketiga-tiga sirkit sebelum ini.

Sementara itu Jeremy Koo berkata beliau bersama pasukannya akan mengekalkan persembahan bagi memastikan pasukannya layak ke pentas Piala Monsun nanti.

Katanya dia akan pastikan pasukannya mencipta kemenangan dalam perlawanan akhir esok bagi melayakkan diri buat kali ketiga kepentas Piala Monsun.

No comments:

Post a Comment