Thursday, October 7, 2010

Lepasan IPTA Ditahan Miliki Ganja Di Terengganu

Seorang lelaki yang memiliki ijazah pemasaran ditahan kerana memiliki 1.4 kilogram ganja bernilai RM98,000 di Wakaf Mempelam di Kuala Terengganu, kelmarin.

Lelaki terbabit yang juga pemborong kain sutera dan berumur 28 tahun ditahan di sebuah rumah di Kampung Tok Jamal kira-kira 9 malam.

Ketua Jabatan Narkotik Ibu Pejabat Polis Kontinjen Terengganu, Supt Roslan Abdul Wahid berkata dadah tersebut diperolehi dari negara jiran dan bakal dijual di sekitar sini.

Suspek juga seorang penagih dan kini ditahan reman sehingga Ahad ini.

Sementara itu ganja seberat 234 gram bernilai RM16,000 dirampas dari seorang lelaki di Kampung Mengabang Telipot kira-kira 9 malam pada hari Sabtu.

"Ketika polis hendak memeriksa kereta yang dinaikinya, suspek yang menyedari kehadiran polis segera mengundurkan kereta itu sehingga melanggar sebuah kenderaan polis.

"Bagaimanapun usaha suspek yang berusia 28 tahun dan sudah berkahwin itu melarikan diri gagal kerana kenderaannya telah terkepung," kata Roslan.

Suspek yang kini ditahan reman didapati mengedar dadah di sekitar Kampung Mengabang Telipot dan Chendering.

2 comments:

  1. Saya Rose Gunter dari Amerika Syarikat, saya telah didiagnosis kanser paru-paru 6 bulan yang lalu, saya bimbang mencari penawar. i datang berhubung dengan e-mel Rick Simpson di Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com, yang i dibeli ini 60 gram minyak ganja dari 3 hari kemudian minyak Telah Dihantar ke alamat rumah saya. i Mengambil selon dos yang ditetapkan oleh Rick Simpson. Dalam tempoh 7 hari i jaga Sesetengah Perubahan dan i menyentuh _him_ lagi, Dia Dinasihatkan kepada saya secara berterusan selama 8 minggu kerana dia ditetapkan, saya lakukan, tidak mencapai kira-kira 7 minggu, i dihubungi Dr. saya untuk ujian, i terkejut mendengar Dr saya mengatakan i am sekarang kanser per a.Semua syukur kepada Allah dan Rick Simpson yang sembuh kanser paru-paru saya dengan minyak ganja perubatan.

    ReplyDelete
  2. Hello semua, saya adalah wanita paling gembira di Dunia sekarang. Terima kasih kepada En Ricksimpsonhempoilhealthcare@gmail.com yang saya beli minyak Hemp/ganja untuk menyembuhkan kanser Payudara saya yang berpanjangan dan penyakit kanser Kulit Bapa saya. Ia seperti hidup di Neraka untuk Keluarga saya, tidak sehingga seorang Rakan memperkenalkan saya kepada Encik Rick. Saya Di Sini untuk Mengembalikan segala Kemuliaan kepada Tuhan dan kepada minyak Encik Rick Simpson. Tuhan Memberkati Anda Rick kerana menyelamatkan nyawa saya dan Bapa saya. Jika Anda Pesakit Kanser, Epilepsi, Hiv, Diabetes atau Penyakit lain? Hanya Email dia sekarang untuk membuat pesanan pada Minyak. Dia adalah Protokol Kanser Sejati. E-mel: Ricksimpsonhempoilhealthcare@gmail.com . Jadi saya mengarahkan Anda kepada En Rick hari ini, Protokol Kanser Terunggul. Sekali lagi terima kasih Encik Rick saya akan menyertai Anda untuk Membasmi Kanser dan Penyakit lain di Bumi. Terima kasih atas Kerja Baik Anda.

    ReplyDelete